Powered By Blogger

27.11.2012

I Wanna Be With You~


Kata K. 2012
En voi salata sitä että palan loppuun ajan kuluessa.
Mutta voin todellakin sanoa että pääsen ylitse kaikesta mitä eteeni laitetaan,
jos kerran olen jo päässyt kiusauksesta yli, sydänsuruista, ystävien menettämisestä.

Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat herkempiä kuin toiset, 
minä olen niistä se herkempi,
siksi toivonkin ettei minua satutettaisi niin paljon kuin muut kestävät, 
minä olen erilainen.

Elämässä on pakko liikkua eteenpäin, muuten ei saavuta mitään, 
minä jäin kerran yhteen kohtaan,
huomasin ettei se auta joten lähdin jatkamaan.

Musiikki on suurin ilonaiheeni tässä maailmassa, 
jos minulla ei olisi musiikkia olisin kait jo tappanut itseni,
niin paljon se merkitsee minulle, kuten myös ystävät ja rakkaimmat ihmiset.

Kukaan ei tahtoisi menettää rakastaan, mutta meidät on luotu kulkemaan erireittiä. Joidenkin polut saattavat poiketa toisten ihmisten poluilla, mutta sekään ei ole ollut tähän asti pysyvää. Vielä joskus eteeni tulee se joka kulkee polun kanssani loppuun, mutta sen aika ei ole vielä. En tarkoita sitä etteikö mikään kestäisi nyt, ainahan saa koettaa muuttaa tulevaisuutta.

Itkeminen tekee mielialan hyvemmäksi, mutta entä jos itkeminen sattuu liikaa?
Entä jos en tahdo itkeä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti