Powered By Blogger

2.9.2012

Revolution~

1. 
Teen vääriä valintoja, 
teen väärin,
saatan olla vittumainen,
mutta silti olen oma itseni.

2.
 Kaikilla on yksi tietty ketä rakastaa koko elämänsä,
jotkut eivät sitä vain tajua.
Minä olen onnekas että löysin sen tietyn vierelleni.

3. 
 Rakkaus on kuin toinen ulottuvuus,
kukaan ei oikein tiedä mitä se sisältää,
kukaan ei aina uskalla ottaa kaikkea selville.
Joskus se menee nopeasti ohi ja joskus siittä saa nauttia koko loppuelämänsä.
Onkohan totta että kaikille on yksi
Se Oikea?

4. 
 Olet syypää mun hymyyn <3
En voisi kuvitella itseäni kenenkään muun kanssa enään,
kun olen saanut sinut vierelleni.
Älä jätä mua,
sillä en selviä ilman sua.
Tarvitsen sinut viereeni,
muuten olen vain heikko, mitätön pala,
tässä suuressa maailman palapelissä.

Kuten olette ehkä huomanneet, tämä liittyy yleensä mun tuntemuksiin, rakkauteen, suruun, iloon yms yms.. Nyt tuli tällänen rakkaus postaus : ))

Lauantaina oli kyllä hyvin mehukas päivä, voisin sanoa että kaikkea en muista, ellei joku kiva muistuta minua : DD Ei siittä sen enempää..

Kaikki ©Kata.K 2012

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti