Powered By Blogger

20.8.2012

Mieti Jos Tahdot Miettiä!

©Kata. K 2012

Elämä on mun, ei sun.
Älä pliis sotkeudu tähän.
Olen kokenut paljon,
menetyksen ja ilon.
Oletko varma että tahdot
olla osa elämääni?
Jos tahdot,
lupaa ettet hylkää minua,
samalla tavalla kuin elämä
on minut hylännyt.
Jos tahdon kuolla,
kuoletko kanssani?
Jos tahdon hypätä,
hyppäätkö kanssani?
Jos haluan että minut pelastetaan,
pelastatko minut?
Jos haluat pelastaa minut,
pelasta.
Jos tarvitsen aikaa,
annatko sitä?


©Kata. K 2012

Mulla on tyhjä olo kun et ole vieressäni,
Tiedätkö kuinka paljon rakastan sinua?
Olet ainoa josta välitän liikaa...
Olen surullinen kun en kuule ääntäsi..
Ethän koskaan lähde luotani?
Jos sinä lähdet, lähden minäkin.
Jos olen mustasukkainen,
en halua luovuttaa sinua kenellekkään!


Ohhoh.. Mun kaveri aikoo tehtailla mun facen tilapäivityksistä kirjan : DD Oli kuulemma niin hienoja.. Tämä kirjoitus käsittelee vähän kaikkea.. Kuten aikaisemmissa sanoin, lisään puuttuvat kirjoitukset sitten kun löydän ne, joten tuossa ne ovat : )) 

Minä rakastan sinua ♥
I love you ♥
Jag älskar dig ♥
Te quiero ♥
Je t'aime ♥
Ich liebe dich ♥
Ti amo ♥
Te amo ♥
Jeg elsker deg ♥
Eu te amo ♥
Ma armastan sind ♥
Jeg elsker dig ♥
Anata wa, dai suki desu ♥
Ja kocham cie ♥
Saghapo ♥
Ben seni seviyorum ♥
Szeretlek ♥
Ja ljublju tebja ♥
Miluji te ♥
L'úbim ta ♥
Mi amas vim ♥
Saya cinta padamu ♥
Volim te ♥
Na sa lang ner ♥
Ma ka mae ♥
Wankuchéelahay ♥
Nakupenda ♥
Te dua ♥
Ana Bahibak ♥
Ah muistoja <3 : ))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti